Khamis, 22 Oktober 2009

Suka Berdolak dalih

abang,

Umur saya baru 23 tahun & maseh menuntut di IPTA di Perak. Saya mempunyai seorang kawan yg baru dikenali empat bulan yang lalui. Saya mengenali di ruang sembang dan sentiasa berhubungi melalui telefon. Apa yang saya ragui ialah setiap kali saya ingin bertanya tentang latarbelakangnya seperti pekerjaaan, tempat tinggal dan tentang personal beliau selalu mengelak untuk menjawap. Apa yang patut saya lakukan?

Jawapan

Bagi pendapat abang, lelaki macam ini tak boleh dipercayai. Sekiranya kita berjumpa seseorang suka berdolak dalih & bermacam alasan maka sebaiknya adik tinggalkan lelaki itu. Buang masa adik je.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perangai lelaki memang macam itu. Suka sangat mainkan perasaan wanita. tinggalkan je... ramai lagi lelaki yg jujur.. (ada ke?)